Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2021 23:51 - За бабите
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6110 Коментари: 7 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Всяка баба е била нечия дъщеря, след това любима,
след това майка,докато стане баба. Най вероятно 
повечето от нас първо са били изкъпани от някоя от
бабите си, пак някоя от тях е сложила първото кръстче 
на врата. Учила ни е да ходим, да държим вилицата и ножа,
била е горда да ни види /ако е имала късмет/ абитюренти, войници 
, родители...С треперещи ръце е повдигала и правнуци...
Днес бе Задушница и  повечето от нас подобни неща 
са си припомняли когато по един или друг начин са почели 
отишлите си близки в т ч и баби. Поискали са прошка за волни и неволни 
грешки, казали са колко им липсват. Повечето от нас са го направили-
по простите, неерудираните..
Ерудираните са над тези неща. Те  са надарени Свише да не усещат какви негодници са.




Гласувай:
13



1. missana - Хубави размисли, Венци.
07.03.2021 00:11
Бабите понякога напълно заместват майките и стават дори нещо повече от тях. Поне така беше при мен. Затова изпитвам дълбоко уважение към тях.
цитирай
2. vencivaleri1951 - На френски баба е гранд мер
07.03.2021 00:28
Впрочем и в старите форми на български език имаме стари ми татко и стара ми майка

С излизането от патриархалното общектво, урбанизацията , ролята на това поколение в не малка степен се загуби. Да не говорим днес когато имаме незапомнено обезкървяване на нацията ни от емиграцията. Десетки хиляди са внуците които на живо не са виждали баби и дядовци.
Лично аз съм имал и селска и градска баба-много различни , но всяка със своето очарование.
Не за това ми бе постинга за жалост, а за това , че някоипри опит /неуспешен/ за" 5 сек слава" са готови да прекрачат всички граници на благоприличие и почтеност

missana написа:
Бабите понякога напълно заместват майките и стават дори нещо повече от тях. Поне така беше при мен. Затова изпитвам дълбоко уважение към тях.

цитирай
3. apostapostoloff - На теб твоята баба ти е турила петолъчка, а
07.03.2021 06:07
не кръстче. Затова си станал абитЮрент, а аз, видиш ли, бях само абитуриент.
цитирай
4. fun1001 - миссана, а колко помия, изля за "бабите"/ да ги намеря ли, ти Лукавмазник!
07.03.2021 08:29
добър епилог, венци! чудесноо , казано..Хубава Пролет,да имаш, друг!

Повечето от нас са го направили-
по простите, неерудираните..
Ерудираните са над тези неща. Те са надарени Свише да не усещат какви негодници са
цитирай
5. vencivaleri1951 - Лъжат те звездите Постоле
07.03.2021 08:44
Петолъчката ми я постави твой,, събрат,,. Беше ЗКПЧ, а във войската бе влязъл като метеоролог-физик. Къде на шега, къде на истина правеше хороскопи на колегите си. Та една сутрин ме извика и ми нареди да пиша молба за ,,Петолъчката,,



apostapostoloff написа:
не кръстче. Затова си станал абитЮрент, а аз, видиш ли, бях само абитуриент.

цитирай
6. vencivaleri1951 - Абе ,, женското,, на всяка възраст се урежда
07.03.2021 08:56
Онзи ден гледах за лъвовете. Докато са доволни от ласките им лъвиците правят всичко за тях. Почнат ли да дават засечка дамите помагат дори на младоци да ги заменят и прогонят от прайда . Бабите обаче никой не пипа. Полезни за- пазят и се грижат за малките, ловуват чат, пат...,,Дядовците се скитат,, немили недраги ,,

quote=fun1001]добър епилог, венци! чудесноо , казано..Хубава Пролет,да имаш, друг!

Повечето от нас са го направили-
по простите, неерудираните..
Ерудираните са над тези неща. Те са надарени Свише да не усещат какви негодници са[/quote]
цитирай
7. planinitenabulgaria - Един хубав - НЕКОМУНИСТИЧЕСКИ постниг, посылаю Вам приветы!
07.03.2021 09:29
Вие като най-пръв в контактите с жените - реализирали дсе по същество такъв с толкова от тях, колкото са зведите по небето - не очаквах, че имате такова мило отношение и към бабите. Те са мил образ предимно за внуците, за децата им - не винаги. Това е Ваш добър знак в годината "СЕДЕМДЕСЕТ ГОДИНИИ ВЕНЦИВАЛЕРИ". От Центъра сме Ви приготвили постниг-призив да не бъдете толкова строг с двете русенки с примрели душици. Нищо, че с тях броят ще надвиши теези на звездите по небето. Щабът ни разработва целеви план с програма и изненади за Вас тримата.
Един хубав - НЕКОМУНИСТИЧЕСКИ постинг, който показва, че главата Ви най-после е поувряла малко. Ще пприемем това за факт ако промените мнението си - Путин, президент до 2035-а, а не до 2036 година!
И един центрови музикален поздрав за Вас и двете мили русенки, към които от две години оставате много строг. И те трябва да живеят...
https://www/watch?v=v5AOnbTIXLQ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059315
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031